+48 29 742 50 11 wew. 42  /   +48 882 035 066

Regulamin

 
 

 

Wysyłka i dostawa

Firma Pomel Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż produktów na odległość wykorzystując cztery sposoby dostawy towaru: odbiór osobisty, przesyłkę kurierską, przesyłkę kurierską za pobraniem oraz dostawę do Klienta przez firmę Pomel Sp. z o.o. na koszt własny.Odbiór osobisty zamówienia odbywa się w siedzibie firmy: Pomel Sp. z o.o. ul. Serocka 11, Wyszków 07-200 w dni robocze w godzinach 7:00-15:00. Wszystkie przesyłki są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, dostarczane jedynie na terenie Polski oraz są ubezpieczone. Wysyłki towaru są realizowane niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, kurier odbiera paczki od nadawcy w każdy dzień roboczy o godzinie 10.00.

Zamówienia złożone po godzinie 9.30 są realizowane następnego dnia roboczego. Odbiorca i miejsce dostawy jest każdorazowo wskazywane przez Kupującego w zamówieniu a jego dane teleadresowe przekazywane firmie kurierskiej w celu realizacji zamówienia.

Klient otrzyma swoją przesyłkę maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od daty jej realizacji (odbioru z magazynu nadawcy przez kuriera) - zgodnie z deklaracją firmy kurierskiej. Za opóźnienia w dostawie firma Pomel Sp. z o.o. nie odpowiada. Jeśli zamówiony towar nie mieści się w jedną paczkę jest wysyłany kilkoma paczkami. Transformatory do lamp rażących oraz świetlówki zawsze są wysyłane oddzielną paczką niż reszta zamówienia. Na życzenie Klienta możemy wysłać towar oraz fakturę w różne miejsca po poinformowaniu firmy Pomel Sp. z o.o. o takiej konieczności przy zamówieniu. W takim przypadku faktura jest dostarczana listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wysyłka zamówienia może zostać wstrzymana w przypadku braku asortymentu w magazynie lub jeśli Klient ma zaległości w płatnościach za poprzednio zrealizowane zamówienia.

W obu przypadkach Klient jest niezwłocznie informowany o wstrzymaniu wysyłki do czasu pojawienia się towaru w magazynie lub uregulowania płatności. Towar jest dostarczany na koszt firmy Pomel Sp. z o.o. gdy zamówienie przekracza 1000 zł brutto. Dostawa odobywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub transportem firmy Pomel Sp. z o.o.

Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru należy spisać protokół reklamacyjny, który jest podstawą do złożenia reklamacji. W innych przypadkach uszkodzenia mechaniczne towaru nie będą objęte gwarancją.

 

Zwroty i wymiany

Zwracany lub wymieniany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi być kompletny - pod rygorem odmowy przyjęcia zwrotu lub wymiany towaru. Klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następnego po otrzymaniu towaru. Odstąpienie od umowy odbywa się na podstawie wypełnionego wniosku - do pobrania, przesłanego na adres lampy@pomel.com.pl lub adres korespondencyjny firmy Pomel Sp. z o. o. ul. Serocka 11 Wyszków 07-200 (liczy się data stempla pocztowego).

Klient ma obowiązek zwrócić towar na swój koszt najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zwrot kosztów towaru i dostawy odbywa się tym samym środkiem płatniczym co przy zakupie, jeśli nie umówiono się inaczej. Wymiana towaru odbywa się po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu jej szczegółów z firmą Pomel Sp. z o. o. Wymieniany towar jest przesyłany na koszt Kupującego do Sprzedawcy, sprawdzany pod kątem prawidłowości działania, śladów użytkowania i kompletności. Następnie Sprzedawca wysyła Kupującemu uzgodniony towar na jego koszt.

 

Zamówienia

Firma Pomel Sp. z o. o. przyjmuje zamówienia:

  • według procedury obowiązującej w sklepie internetowym na stronie www.lampaowadobojcza.pl
  • przez wiadomości e-mail przesyłane na adres lampy@pomel.com.pl
  • fax’em wysyłanym na numer +48 29 742 43 28
  • pocztą tradycyjną na adres Pomel Sp. z o. o. ul. Serocka 11 Wyszków 07-200

Zamówienia e-mail, fax i pocztowe muszą zawierać następujące dane:

  • dane do faktury podmiotu zamawiającego (pełna nazwa, adres, numer NIP)
  • imię i nazwisko osoby zamawiającej
  • kontakt do osoby zamawiającej
  • preferowaną formę płatności (nie jest to jednoznaczne z otrzymaniem takich warunków płatności - jeśli Sprzedawca nie zgadza się na proponowane warunki płatności ustala je z Kupującym)
  • adres wysyłki zamówionego towaru
  • zamówienie (dokładnie określony asortyment oraz przypisane do niego ilości)
  • dodatkowe instrukcje dla sprzedającego, jeśli konieczne

Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Wysyłka odbywa się niezwłocznie wedle wyżej opisanych zasad.

 

Płatność, ceny i promocje

Firma Pomel Sp. z o. o. akceptuje następujące formy płatności:

  • przedpłata na konto
  • płatność przy odbiorze
  • płatność gotówkowa w siedzibie firmy

Płatność przelewem odbywa się na konto: “Pomel” Sp. z o. o.
07-200 Wyszków, ul. Serocka 11
NIP: 7620002209
Bank Polska Kasa Opieki SA - o. w Ciechanowie
pl. Jana Pawła II 8, Ciechanów 06-400
50 1240 5282 1111 0000 4896 3705

 

Śledzenie przesyłki

Śledzenie statusu realizacji zamówienia jest możliwe telefonicznie pod numerem telefonu +48 29 742 50 11 lub drogą elektroniczną pod adresem lampy@pomel.com.pl - należy podać numer zamówienia.

Śledzenie przesyłki jest możliwe za pośrednictwem narzędzi dostarczanych przez firmę kurierską DHL po podaniu numeru przesyłki na infolinii +48 42 6 345 345 lub na stronie http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ .

 

POMEL Sp. z o.o. zaprasza do współpracy hurtowników oraz sklepy.


Posiadamy własne zaplecze produkcyjne, co daje nam możliwość szybkiego reagowania i dostosowywania się do potrzeb rynku.
Nawiążemy współpracę na dogodnych warunkach.

Dowiedz się więcej i zapytaj o zasady przyznawania upustów.

Oferta dla hurtowników